03 de juliol 2015

Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia #SantPatllari15

Ja tenim guanyadors del concurs de fotografia, que promogut pel Restaurant cal Marqués i la regidoria de cultura de l'Ajuntament de Camprodon, premiava la imatge més votada fins l'1 de juliol.
Els guanyadors i els premis són els següents:
Guanyadors Facebook:
  • Montse Ricart (135 m'agrades)-Dinar o sopar per dues persones a Restaurant Cal Marquès 
  • Joan Rap (73 m'agrades) Aquest–1 viatge en carrilet familiar i un viatge per a 4 persones en telecadira a Vallter 
Guanyadors Instagram:
  • Laia_Monells (196 m'agrades)-2 entrades pel concert d’ncrescendo 
  • _Neubentsen (116 m'agrades)-2 abonaments individuals piscina (en cas de tenir-los es reintegrarà l'import) 
Guanyadors Twitter:
  • Mireia Casas @mirecasas87 (21 m'agrades)-2 abonaments cine agost 
  • Mercè Vila @mvrigat (3 m'agrades)-1 viatge en carrilet familiar i un viatge per 4 persones en telecadira a Vallter
Aquestes són les imatges guanyadores:






ELS PREMIS ES PODRAN PASSAR A RECOLLIR A L'OFICINA DE TURISME, AMB LA SÍLVIA, A PARTIR DE DIJOUS 16 DE JULIOL.