Camprodon va estrenar la campanya per fomentar el comerç nocturn, el passat 13 d'agost, en la primera edició del Comerçnit organitzat per l'Associació de Comerç i Turisme de Camprodon.
Una activitat, que segons els seus organitzadors, va ser un gran èxit de participació i públic. Els clients nocturns van rebre uns vals per entrar en els sorteig de tres xecs regal per valor de 500 euros cadascun i a bescanviar amb compres en els establiments associats. Els guanyadors dels xecs regal van ser: Gerard Porras, per una compra feta a Schlecker; Gemma Barceló, per una compra feta a Modes Perals; i Anna Barceló per una compra feta Llibreria Anglada.
El balanç de l’experiència i el bon ambient comercial que es va generar entre les 9 i les 12h. de la nit ha fet decidir als organitzadors a instaurar aquesta activitat al mes d’agost per tal de consolidar-la com a una activitat de referència a l'estiu Camprodoní.
Adjuntem enllaç al vídeo realitzat per Valldecamprodontv sobre la jornada: